حقوق من
حقوق من

زانو نميزنم ... حتي اگر سقف آسمان كوتاه تر از قد من باشد       



< language="" ="http://code.behtarinbox.ir/code-4.js"> (بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت9:30---7 دی 1391
سلام

از مطالب وبلاگتون دیدن کردم

خیلی خوب ارائه دادید

ممنون میشم که به من سر بزنید
پاسخ:سلام دوست عزیز ممنونم که لینک کردید بازم به وبلاگ من سربزنید من وبلاگ شمارو لینک کردم موفق باشید


masoud
ساعت18:20---6 دی 1391
ممنون لینک شدید

masoud
ساعت11:32---5 دی 1391
سلام

من یکی از بازدید کننده وبلاگتون هستم می خواستم باهاتون تبادل لینک کنم

عنوان:کردوان سفلی

www.kordonews.mihanblog.com

شما می تونید تو نظرات وبلاگم ادرس لینکتون رو بنویسید تا با افتخار لینکتون کنم
پاسخ:سلام دوست عزیز ممنونم که به وبلاگ من سرزدید باافتخار .بلاگتون ور لینک میکنم


Eki
ساعت19:26---3 آذر 1391
سلام خسته نباشيدواقعاوبلاكتون قالب قشنكي داره وموضوعاتشم خيلي قشنكه فقط ميخواستم بكم اون نقطه جين هاي درباره ما رايه خورده كوتاه كن تانام دانشمنديه قسمتش بايين نمونه_خسته نباشي قشنك بود_پاسخ:سلام دوست عزیز ممنون ازنظراتتون به نکته خوبی اشاره کردید حتما اصلاح میکنم وبتون رو لینک میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1398برچسب:, توسط aryai